۱۰:۰۶ ق٫ظ
تست لاستیک پیرلی

پیرلی لاستیک هایی با توان 500 کیلومتر بر ساعت را آزمایش کرد

“دستگاه آزمایش با سرعت بالا” با ظرفیت آزمایش لاستیک‌ها با سرعت تا 500 کیلومتر در ساعت تحت شرایط کنترل شده، به تازگی توسط شرکت لاستیک پیرلی در بخش تحقیق و توسعه خود در میلان، ایتالیا نصب شده است. با انجام این آزمایش‌ها، پیرلی بهبود سطح ایمنی سریع ترین خودرو های دنیا را هدف گرفته است.

“دستگاه آزمایش با سرعت بالا 500 کیلومتر در ساعت” به دو دستگاه موجود دیگر در امکانات آزمایش داخلی پیرلی ملحق شده است – یک سیستم 370 کیلومتر در ساعت و یک سیستم 450 کیلومتر در ساعت. در حالی که این راه‌حل‌ها به طور معمول برای آزمایش لاستیک‌های خودروهای جاده‌ای استفاده می‌شوند، راه‌حل 500 کیلومتر در ساعت جدید بیشتر برای آزمایش لاستیک‌های مسابقات مورد استفاده قرار خواهد گرفت. ایمنی در محیط‌های رقابتی بسیار مهم است، و دستگاه آزمایش با سرعت بالا قابلیت مدیریت ورودی‌های گشتاور و شتاب بسیار بالا را دارد تا شرایط مسیرهای مسابقه را شبیه‌سازی کند.

علاوه بر ارزیابی رفتار لاستیک‌ها در سرعت بالا، راه‌حل آزمایش جدید پیرلی به منظور تضمین قابلیت اعتماد در آزمایش‌های خارج از محیط نیز طراحی شده است. این دستگاه قابلیت آزمایش لاستیک‌ها را دارد به صورتی که محصول مثل این است که بر روی یک وسیله نقلیه نصب شده باشد و دوره‌هایی در Autodromo di Monza یا Nürburgring Nordschleife انجام داده شود. تفاوت اینجاست که شرایط شبیه‌سازی شده حتی چالش‌برانگیزتر از آنچه در دنیای واقعی یافت می‌شود، اطمینان می‌دهد که استحکام لاستیک در زمینه‌های متنوع استفاده بهبود یافته و ایمنی افزایش یافته است.

تست لاستیک پیرلی

ما حس کردیم مطلب زیر هم براتون جذابه
یوکوهاما ADVAN V61 به عنوان لاستیک فابریک بر روی لکسوس LBX نصب می‌شود