۱۱:۴۴ ق٫ظ
لاستیک لکسس

یوکوهاما ADVAN V61 به عنوان لاستیک فابریک بر روی لکسوس LBX نصب می‌شود

هیراتسوکا، ژاپن – شرکت لاستیک یوکوهاما ، با مسئولیت محدود، امروز اعلام کرد که تایرهای ADVAN V61 خود را به عنوان تجهیزات اصلی (OE) به لکسوس برای استفاده در دستگاه‌های جدید اس یو وی کوچک، مدل LBX، که فروش آن در ژاپن، اروپا، آسیا و دیگر بازارها در دسامبر 2023 آغاز خواهد شد، ارائه می‌دهد. مدل جدید LBX با تایرهای 225/55R18 98H و 225/60R17 99H تجهیز شده است.

تایر ADVAN V61 که به عنوان تجهیزات اصلی تأمین می‌شود، یک تایر عملکرد بالا در برند پرچم ADVAN جهانی یوکوهاما است. این تایرها دارای طراحی ویژه شده‌ای از لحاظ رویه، دیواره‌های جانبی و ترکیبات هستند که پیشرفتی پایدار و رانندگی راحت را ارائه می‌دهند که با یک اس یو وی لوکس همچون LBX سازگار است، در حالی که مقاومت کم غلتک و عملکرد در شرایط خشک و مرطوب را حفظ می‌کنند.

تایرهای تأمین شده با بهره‌گیری از چارچوب توسعه مبتنی بر هوش مصنوعی یوکوهاما به نام HAICoLab* توسعه یافته‌اند، که یک چارچوب توسعه مبتنی بر هوش مصنوعی است که به هدف تقویت کشف‌ها و نوآوری‌های دیجیتال با ترکیب الهام و خلاقیت انسان با توانایی پردازش داده عظیم هوش مصنوعی می‌پردازد. فناوری‌های نوآورانه که در توسعه این تایرها به کار رفته‌اند بر اساس دانش جدیدی است که با جمع‌آوری داده‌های واقعی و داده‌های مجازی توسط شبیه‌سازی‌ها به دست آمده و سپس با استفاده از توابع پیش‌بینی، تجزیه و تحلیل و جستجوی هوش مصنوعی استفاده شده است.
* یک مخفف برای “انسان‌ها و هوش مصنوعی همکاری برای نوآوری دیجیتال” است

تحت برنامه مدیریت میان‌مدت سه‌ساله (2021–2023) یوکوهاما با نام تراگسیون 2023 (YX2023)، کسب‌وکار تایر مصرف‌کننده به هدف به حداکثر رساندن نسبت فروش تایرهای ارزش افزوده بالا یوکوهاما، به ویژه برند پرچم ADVAN جهانی، برند GEOLANDAR تایرهای اس یو وی و پیکاپ تراک، و انواع تایر زمستانی هدف گذاری دارد. یکی از اقدامات کلیدی در این استراتژی گسترش استفاده از تایرهای ADVAN و GEOLANDAR به عنوان تجهیزات اصلی در خودروهای جدید است.

ما حس کردیم مطلب زیر هم براتون جذابه
جیپ رانگلر ۲ با لاستیک ۳۵ اینچی: تجربه جدید آفرود با پکیج ایکستریم