۱۲:۱۲ ب٫ظ
لاستیک یوکوهاما

معرفی علامت +E از لاستیک یوکوهاما

شرکت لاستیک یوکوهاما، با مسئولیت محدود، معرفی نماد خود به نام “E+” را بر روی لاستیک‌های طراحی شده برای کامیون‌ها و اتوبوس‌ها اعلام کرده است، که گام مهمی به سوی افزایش جاذبه جهانی لاستیک‌های خود برای وسایل نقلیه الکتریکی است.

این اقدام پس از موفقیت‌آمیز نماد “E+” بر روی لاستیک‌های خودروی سواری یوکوهاما در نیمه دوم سال 2023 به عنوان نماد مناسبی برای لاستیک‌های یوکوهاما برای وسایل نقلیه الکتریکی، انجام شده است.

ویژگی‌های ویژه برای وسایل نقلیه الکتریکی

نماد “E+” به لاستیک‌ها اختصاص می‌یابد که فناوری‌های منحصر به فردی را در خود جای داده‌اند تا به تقاضاهای خاص وسایل نقلیه الکتریکی پاسخ دهند. این لاستیک‌ها برای مدیریت بار افزایش یافته از باتری‌های الکتریکی سنگین و خروج گشتاور بالای موتورهای الکتریکی طراحی شده‌اند. به علاوه، یک سواری ساکت تر ارائه می‌دهند که برای عملکرد طبیعی بی‌صدا وسایل نقلیه الکتریکی (EVها) ضروری است و به مصرف انرژی کارآمدتر و افزایش برد رانندگی کمک می‌کنند.

نماد ممتاز “E+” که در کنار دیواره لاستیک قابل مشاهده است، همچنین به طور چشمگیری در کاتالوگ‌ها و وب‌سایت‌های لاستیک نمایان است، فرآیند انتخاب لاستیک را برای مشتریان ساده‌تر می‌کند.

راه‌اندازی لاستیک‌های بهبود یافته برای اتوبوس‌های الکتریکی

اولین عرضه شامل لاستیک‌هایی برای اتوبوس‌ها می‌شود – لاستیک 507U در ژاپن و لاستیک 120U در اروپا – که هدف آن بازار رو به رشد اتوبوس‌های الکتریکی است. لاستیک 507U برای افزایش دوام و مقاومت در برابر فرسایش طراحی شده است، به ویژه برای اتوبوس‌های با کف کم، و مناسب برای بازسازی می‌باشد که جلب توجه بیشتری را برای اتوبوس‌های الکتریکی ژاپنی به همراه دارد. از سوی دیگر، لاستیک 120U نیازهای خاص اتوبوس‌های الکتریکی در اروپا را پاسخ می‌دهد و به استانداردهای سخت گیرانه شرکت حمل و نقل معتبر اسپانیا، که به استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی متعهد شده است، مطابقت دارد.

ما حس کردیم مطلب زیر هم براتون جذابه
معرفی لاستیک تابستانی با عملکرد فوق العاده بالا از شرکت آپولو

گسترش دادن محدوده “E+”

گسترش نماد “E+” به لاستیک‌های کامیون و اتوبوس از جمله استراتژی‌های گسترده‌تر یوکوهاما رابطه با توسعه لاستیک‌هایی است که به الزامات وسایل نقلیه الکتریکی، هم از نظر تجهیزات اولیه و هم از نظر کاربردهای مابعد بازار، پاسخ دهند. پس از معرفی لاستیک‌های ADVAN Sport EV و ADVAN dB V553 برای خودروهای سواری، این حرکت نشان از تعهد یوکوهاما به پیشرفت فناوری لاستیک برای بخش وسایل نقلیه الکتریکی دارد.

تعهد به الکتریفیکیشن

همچنین با رشد تقاضا برای لاستیک‌های سازگار با وسایل نقلیه الکتریکی، یوکوهاما رابطه با توسعه و ارائه محصولاتی که این تقاضا را برآورده کنند، تشدید کرده است. این شرکت هدف دارد که به گسترش مداوم محدوده لاستیک‌های نشان‌دار “E+” ادامه دهد و به تقویت تعهد خود به حمایت از گذار به حرکت الکتریکی ادامه دهد و مطابقت لاستیک‌های خود با این بازار نوظهور را بیان کند.