۵:۲۶ ق٫ظ
لاستیک آپولو

معرفی لاستیک تابستانی با عملکرد فوق العاده بالا از شرکت آپولو

شرکت لاستیک‌ آپولو تایر تأیید کرده است که در بهار آینده، یک لاستیک تابستانی جدید با عملکرد بالا از سری وردستاین راه اندازی خواهد کرد که طراحی شده است تا ترکیبی منحصر به فرد از قابلیت‌های پیشرفته در کنترل و کنترل برتر رانندگی ارائه دهد. این لاستیک اولین محصول کاملاً جدید در این دسته از سال 2012 خواهد بود.

سرمایه‌گذاری‌های اخیر شرکت آپولو تایر در زمینه تحقیق و توسعه جهانی و توانمندی‌های تولید، از جمله معرفی یک پلتفرم شبیه‌سازی و آزمایش مجازی داخلی، به توسعه لاستیک تابستانی جدید کمک کرده‌اند.

لاستیک تابستانی Vredestein Ultrac Pro در حال حاضر در فاز نهایی آزمایش‌های عملیاتی خود قرار دارد و در اندازه‌های گسترده‌ای که برای جلوگیری از تضاد با انواع گسترده‌ای از خودروهای ورزشی، ابرخودروها، سدان‌های با عملکرد بالا، هاچبک‌ها و اس یو وی‌ها مناسب است، عرضه خواهد شد.

لاستیک تابستانی عملکرد بالا قبلی وردستاین Ultrac Vorti بود که در دهه گذشته بهینه‌سازی شده است تا رقابت‌پذیری خود را حفظ کند. Ultrac Pro یک ساختار جدید، طراحی پارچه جدید و مواد جدید معرفی می‌کند.

بنوا ریوالان، رئیس و مدیر عامل اپولو تایر اروپا، گفت: “وردستاین به خصوص در دسته لاستیک‌های چهار فصل مشهور است، اما دسته‌های تابستانی و عملکرد بالا برای ما به طور فزاینده‌ای مهم هستند – هم از نظر تجاری و هم از نظر نفوذ به بازارهای مختلف اروپا.

“توسعه محصولات همه فصل متمرکز بر عملکرد، از جمله اولین لاستیک همه فصل برقی اروپا، به ما کمک می‌کند تا استانداردهای جدیدی را در دسته لاستیک تابستانی تعیین کنیم. Ultrac Pro در تمام معیارهای عملکرد کلیدی که برای مشتریان اهمیت دارند، انتظارات را در این دسته باز خواهد کرد.”

جزئیات بیشتر در مورد Vredestein Ultrac Pro – از جمله داده‌های آزمایش و ابعاد موجود – پیش از راه اندازی رسمی در فصل اول سال 2024 اعلام خواهد شد.

ما حس کردیم مطلب زیر هم براتون جذابه
هر آنچه در مورد زاویه چرخ های خودرو باید بدانیم!