۲:۰۵ ب٫ظ
لاستیک بدون باد بریجستون

خداحافظی با پنچری با لاستیک بدون باد بریجستون!

پنچر شدن لاستیک و مشکلاتی که برای لاستیک های تیوبی ایجاد میشود یکی از دردسرهای اصلی راننده گان است. همین باعث شده تا شرکت های بزرگ و معتبر به فکر حل این مشکل بی‌افتند. لاستیک بدون باد راه حلی است که میتواند این مشکلات را تا حد زیادی کاهش دهد. در این مقاله سعی داریم تا به بررسی ایده این لاستیک های بدون هوا بپردازیم و نقاط ضعف و قوت آن را بررسی کنیم.

اولین قدم برای تست لاستیک های بدون هوا :

یک خودرو الکتریکی بسیار جمع و جور که توسط کمپانی ایدمیتسو در کارخانه چیبا در ژاپن تولید شده است.به تایر های بون هوای نسل بعدی بریجستون تحت عنوان Air Free Concept مجهز خواهد بود. همانطور که از نام آن پیداست Air Free Concept به هوا نیاز ندارد، بنابراین از پنچری جلوگیری میکند.

به این ترتیب دیگر نیازی به برخی نگهداری های ویژه تایر مانند مدیریت فشار هوا با پشتیبانی از بار توسط پره هایی با شکل خاص در کناره لاستیک نیست.برای بهبود پایداری ، میتوان ناحیه لاستیک را که با سطح محرکه تماس پیدا میکند، دوباره روکش کرد البته برای کمک به استفاده کار آمد از منابع و تحقیق اقتصاد دوار ، بریجستون رزین قطعات پره های تجدید پذیر را نیز بازیافت خواهد کرد.

آزمایش های اولیه برای استفاده عملی در فوریه 2023 آغاز شده اند.در آینده دو شرکت قصد دارند با توسعه دقیق تر این کانسپت بدون هوا را با هدف تجهیز یک خودرو الکتریکی فوق العاده فشرده (که ایدمیتسو در توسعه آن مشارکت دارد)مورد استفاده قرار دهند.

لاستیک های بدون باد با مقاومت بالا

هدف از تولید تایرهای بدون باد :

اکیرا اویشی، مدیر کل دفتر استراتژی حمل و نقل ایدمیتسو کوسان گفت: هدف ایدمیتسو دستیابی به چشم انداز 2050 خود مبنی بر شکل دادن به نوآوری است.البته این موضوع در برنامه مدیریت میان مدت اعلام شده این کمپانی در نوامبر 2022 بیان شد و بر مبنای آن مسئولیت خود را برای حمایت از مردم و محافظت از محیط زیست انجام خواهد داد و راه حل های بازیافت محور منابع یکی از این روش هاست.

ما حس کردیم مطلب زیر هم براتون جذابه
لاستیک های باری: راهنمایی جامع برای انتخاب بهترین گزینه

اویشی ادامه داد: بر این باوریم کانسپت بدون هوا که توسط لاستیک بریجستون توسعه یافته، سازگاری خوبی با محیط زیست دارد.

مزیت لاستیک بدون باد :

علاوه بر این، لاستیک های بدون پنچری به کاهش خطر توقف خودرو کمک می کنند و انتظار می رود خواسته مشتریان در این بخش را بهبود بخشند در آینده، به طور مشترک این آزمایش را با هدف نصب روی خودروهای الکتریکی فوق فشرده که اکنون در حال توسعه هستند.انجام خواهیم داد.

تاکاهیرو کاواهارا، مدیر کل بخش توسعه راه حل و مهندسی دیجیتال لاستیک بریجستون نیز توضیح داد: بسیار خوشحالیم از اینکه می توانیم آزمایش اولیه را با ایدمیتسو شروع کنیم، شرکتی که هدف آنها تبدیل شدن به یک کسب و کار با راه حل های پیشرفته با استفاده از گزینه های حمل و نقل نسل بعدی است. این همکاری گامی در جهت کاربرد عملی کنسپت Air Free Concept به شمار می رود.