۷:۲۱ ق٫ظ

5 برند برتر لاستیک دنیا در سال 2022

در این مقاله قصد داریم به معرفی 5 برند برتر لاستیک دنیا در سال 2022 بپردازیم که هر راننده حرفه ای نیاز دارد با آنها آشنا باشد.لاستیک ها علاوه بر اینکه خودروی شما را حرکت می‌دهند، نقشی کلیدی در ایمنی وسیله نقلیه شما، بهره وری سوخت و احساس خوب رانندگی دارند. اما تنوع تولید کنندگان لاستیک و انواع لاستیک های موجود در بازار، می‌تواند کار را برای انتخاب دقیق و درست سخت کن..

تیم بررسی یوزپلنگ فاکتورهایی مانند اقتصادی بودن، کیفیت برند تولید کننده، قابلیت اطمینان لاستیک و طول عمر آج لاستیک‌ها را  بررسی کرده است و در این مقاله برندهای برتر در حوزه تولید تایر را معرفی کرده ایم.

5 برند برتر لاستیک در سال 2022

تیم کارشناسی یوزپلنگ به طور کامل در مورد بازار تایر تحقیق کرده و این 5 برند را به عنوان تولیدکنندگان برتر در سال 2022 شناسایی کرد که بهترین لاستیک ها را بر اساس کیفیت کلی، ارزش برند، مقرون به صرفه بودن و تنوع ارائه می دهند.

از 5 برند برتر لاستیک دنیا در سال 2022

1. لاستیک میشلن :بهترین در عملکردهای متفاوت

یکی از شناخته شده ترین محبوب‌ترین برندهای تایر در سراسر جهان، میشلن تایرهای باکیفیت را دسته بندی های مخلتف از لاستیک‌های تابستانی تا لاستیک‌های چهارفصل و لاستیک‌های ران فلت به بازار عرضه می‌کند.ابر کمپانی لاستیک میشلن در صدر جدول پیشنهاد کارشناسان و مصرف کنندگان برای خرید لاستیک قرار دارد.

ما حس کردیم مطلب زیر هم براتون جذابه
تکنولوژی و نوآوری‌های بکار رفته در لاستیک هانکوک

این شرکت لاستیک های فابریک OE و لاستیک های جایگزین را ارائه می دهد که در صورت وجود هر گونه نقص سازنده، هر دو دارای ضمانت پنج ساله هستند. میشلن همچنین با بسیاری از تایرهای خود ضمانت های طولانی مدت مسافت پیموده شده را ارائه می دهد، مانند پوشش 80000 مایلی میشلن دیفندرز. در مقایسه با سایر برندهای تایر، این مدت گارانتی بالاتر از حد متوسط است. لاستیک‌های میشلن گزینه‌ای مطمئن برای رانندگی با خودروی سواری، شاسی بلند، کامیون سبک یا اسپرت هستند. و به همین دلیل در صدر لیست 5 برند برتر لاستیک دنیا در سال 2022 قرار میگیرند.

برای ملاحظه قیمت و خرید لاستیک میشلن اینجا کلیک بفرمایید.

کوددیر یکی از 5 برند برتر لاستیک دنیا در سال 2022

2. لاستیک گودیر :بهترین در دوام و طول عمر

لاستیک گودیر، یکی دیگر از 5 برند برتر لاستیک دنیا در سال 2022 است و جای خود را در میان رانندگانی که به دنبال دوام لاستیک هستند، باز کرده است. برند گودیر که در سال 1898 در آکرون، اوهایو تأسیس شد، برای تمام انواع وسایل نقلیه، از جمله کامیون ها و خودروهای اسپرت محصولاتی را به بازار عرضه می‌کند. با این حال، از آنجایی که تولیدات لاستیک‌ گودیر یکی از با کیفیت ترین لاستیک‌ها در بازار هستند، قیمت بالاتری نیز دارند.

این شرکت لاستیک‌های خود را قبل از عرضه هر مدلی به مصرف‌کنندگان، از طریق تست‌های دقیق داخلی توسط یک شرکت فنلاندی متخصص در تست لاستیک مورد بررسی قرار می‌دهد. یک مطالعه انجام شده نشان می‌دهد که لاستیک‌های زمستانی گودیر عملکرد بهتری از نظر ترمز،شتاب و هندلینگ نسبت به سایر برندها دارند. گودیر برای تمام لاستیک‌های خود ضمانت پنج ساله یا مسافت پیموده شده مشخص در نظر گرفته است.

برای ملاحظه قیمت و خرید لاستیک گودیر اینجا کلیک بفرمایید.

کارخانه لاستیک سازی کوپر از 5 برند برتر لاستیک دنیا در سال 2022

3. لاستیک کوپر :بهترین انتخاب اقتصادی

برند لاستیک کوپر علی رغم اینکه از سال 1914 تاسیس شده است اما نامی است که به تازگی به گوش بسیاری از خریداران رسیده است.لاستیک های کوپر با حفظ کیفیت مناسب ،قیمت بسیار مناسبی دارند و همین عامل باعث محبوبیت لاستیک کوپر در بازار شده است.

ما حس کردیم مطلب زیر هم براتون جذابه
تفاوت لاستیک هانکوک کره با اندونزی

بر خلاف برندهایی مانند میشلن یا گودیر ،پیدا کردن لاستیک‌ کوپر در بازار کار ساده ای نیست،به این دلیل که کوپر محصولات خود را بیشتر از طریق فروش آنلاین به بازار عرضه می‌کند.

برای ملاحظه قیمت و خرید لاستیک کوپر اینجا کلیک بفرمایید.

4. لاستیک بریجستون :بهترین گزینه در لاستیک های ران فلت

لاستیک بریجستون دو برند لاستیک تولید می کند: بریجستون و فایرستون. این شرکت‌ها در سال 1988 ادغام شدند و در حال حاضر انواع تایرها را برای خودروهای سواری و کامیون تولید می‌کنند. لاستیک بریجستون همواره یک بازیگر مبتکر در صنعت تایر بوده است و گام های بلندی را به سمت محصولات سازگارتر با محیط زیست برداشته است.

دلیل انتخاب این برند در لیست یوزپلنگ این است که بریجستون لاستیک های پیشرفته ای را برای رانندگانی که به دنبال آرامش بیشتر در جاده هستند ارائه می دهد.طبق بررسی‌های کارشناسان لاستیک های ران فلت در صورت پنچر شدن می توانند در مدت زمان کوتاهی وزن خودرو را تحمل کنند و راننده می‌تواند مسافتی معادل 160 کلیومتر را رانندگی کرده و خود را به تعمیرگاه برساند.اگر به دنبال آرامش بیشتر در رانندگی هستید لاستیک های ران فلت بریجستون گزینه مناسبی برای شما هستند.

برای ملاحظه قیمت و خرید لاستیک بریجستون اینجا کلیک بفرمایید.

5. لاستیک پیرلی : بهترین کارایی

شرکت لاستیک پیرلی ، یک تولید کننده ایتالیایی است که بیشتر به دلیل تامین لاستیک های با کارایی بالا برای تولیدکنندگان خودروهای لوکس و عجیب و غریب مانند مازراتی، لامبورگینی، آئودی، بی ام و و پورشه شناخته شده است. برای رانندگی با خودروهای پرسرعت، تایرهایی با کارایی و عملکرد بی نقص ضروری هستند. لاستیک های پیرلی دارای الگوهای آج و ساختار خاصی هستند که چسبندگی عالی در جاده را در شرایط خشک و مرطوب ایجاد می کند.

پیرلی به تولید لاستیک‌های اسپرت شهرت  دارد اما تایرهایی را برای خودروهای سواری، کامیون‌ها و شاسی‌بلندهای روزمره نیز تولید می‌کند. با این حال، محصولات باکیفیت این برند دارای قیمت بالایی هستند.

ما حس کردیم مطلب زیر هم براتون جذابه
لاستیک هانکوک ساخت کجاست؟

برای ملاحظه قیمت و خرید لاستیک پیرلی اینجا کلیک بفرمایید.