بررسی لاستیک هانکوک زمستانی

کسب امتیاز لاستیک هانکوک در تست های اروپایی

در آخرین آزمایشات مستقل توسط رسانه‌ها و باشگاه‌های خودرو، شرکت لاستیک هانکوک Hankook Tire & Technology (Hankook Tire) با محصولات بهینه‌سازی شده برای فصل سرد، جایگاه اول را با محصولات خود به دست آورده و توسعه و تعریف کرده است که لاستیک‌های این شرکت به خاطر عملکرد خود در دسته‌های ایمنی در شرایط خشک و مرطوب و همچنین برف تحسین شده‌اند.

در آزمایش زمستانی ADAC برای تست لاستیک برفی برای کراس‌اوورهای کوچک، لاستیک زمستانی Hankook Winter i*cept RS3 با سایز 205/60R16 H با یک رقیب دیگر در رتبه کلی به اشتراک گذاشته شده و در رتبه دوم در دسته ایمنی رانندگی قرار گرفته است. این لاستیک ویژه با ویژگی‌های زمستانی برجسته‌اش، آزمایش کنندکان را با ویژگی‌های زمستانی برجسته‌اش تحت تأثیر قرار داد. آن ها گفته‌اند: “برای هر کسی که قصد دارد در فصل زمستان زیاد رانندگی کند، لاستیک زمستانی Hankook Winter i*cept RS3 به شما خدمت بزرگی خواهد کرد.”

در آزمایش لاستیک زمستانی توسط ACE، Hankook مدال نقره را با لاستیک زمستانی Winter i*cept evo 3 X SUV به دست آورد. در مجموع، 10 لاستیک با ابعاد 235/55R18 برای اثبات ارزش خود در دماهای منفی در مرکز Ivalo Arctic در فنلاند و در دماهای معتدل در Mireval در فرانسه آزمایش شدند. لاستیک Winter i*cept evo 3 X، که به طور خاص برای بخش محبوب کراس‌اوورها طراحی شده است، با نفوذ بیشترین اثر بر آزمایش کنندگان در چالش ترمز سخت که اولین نفری بود که در یک سطح جاده مرطوب با فاصله ترمز 30.4 متر به مکث رسید.

همچنین لاستیک Winter i*cept evo 3 X با ابعاد 225/60R18 نیز در آزمایش لاستیک زمستانی Auto Bild Allrad با امتیاز ‘خوب’ عملکرد مثبتی داشت. ارزیابی تیم آزمایش گفت: “پروفایل پرمیوم متعادل با ویژگی‌های زمستانی برجسته، خصوصیات خوب آب‌رانی و ارزش خوب بها.”

همچنین Auto Bild به لاستیک زمستانی Hankook Winter i*cept evo 3 با ابعاد 225/45R18 برای خودروهای سواری امتیاز ‘خوب’ داد، در حالی که Auto Bild Sportscars به لاستیک Winter i*cept evo 3 با ابعاد 225/40R18 امتیاز ‘نمونه’ داد. افرادی که تست ها را انجام می دادند همچنین از ذخایر ایمنی زیاد آب‌رانی تعریف کردند و لاستیک‌های Hankook در این ارزیابی برتری یافتند.

ما حس کردیم مطلب زیر هم براتون جذابه
گالری جذاب تصاویر ب‌ام‌ و سری 7 + سیر تکامل

لاستیک زمستانی Hankook Winter i*cept evo 3 نمرات خوبی را هم در انگلستان کسب کرد. لاستیک پرمیوم با ابعاد 225/45R17 در آزمایش مقایسه لاستیک زمستانی توسط مجله Auto Express چهار و نیم از پنج ستاره را کسب کرد، جایی که عملکرد خود را به خوبی در کنترل خشکی و ترمز خشک نشان داد. چسبندگی رطوبت لاستیک نیز تحسین‌برانگیز بود.

در آزمایش لاستیک چهار فصل توسط Auto Zeitung، پروفایل موفق لاستیک Hankook Kinergy 4S 2 با ابعاد 215/55R17 در گروه برتر به پایان رسید. این یکی از سه لاستیکی بود که امتیاز ‘بسیار توصیه شده’ را کسب کرد و آزمایش کنندگان آن را به عنوان تنها انتخاب خود برای ‘توصیه شده از نظر ارزش’ انتخاب کردند. مقایسه لاستیک چهار فصل Auto Zeitung نه لاستیک را بررسی کرد، که مجبور شدند کلیه 18 آزمون را در برف، رطوبت و خشکی انجام دهند. در ارزیابی رطوبت، آزمایش کنندگان از “ارائه متعادل” و “عملکرد خوب” لاستیک Hankook Kinergy 4S 2 تحسین کردند. در ارزیابی خشکی، آنها این لاستیک چهار فصل را به عنوان “دارای رفتار نمونه تا حدود” توصیف کردند. این همچنین توسط به دست آوردن امتیاز بالاترین در حوزه‌های “ایمنی رانندگی”، “کنترل” و “اسلالوم” نشان داده شد.

در اینجا، اسلالوم به معنای یک نوع مسابقه ورزشی یا آزمون با حرکات پیچ و خم‌های چندگانه در مسیر مشخص است. این مسابقات معمولاً در اسکی و اسنوبرد انجام می‌شود و شامل عبور از دروازه‌ها یا مخرب‌ها در مسیر تعیین شده با سرعت و تکنیک است.