۱۱:۵۹ ق٫ظ

TMS® سیستم نظارت بر فشار تایر (TPMS) را با ویژگی‌ها پیشرفته معرفی کرد

TMS® یک سیستم نظارت بر فشار تایر (TPMS) جدید را به ویژه برای وسایل نقلیه صنعتی و Off-the-Road (OTR) معرفی کرده است. TPMS جدید ما برای تأمین نیازهای وسایل نقلیه مورد استفاده در معادن، حمل و نقل خاک، جرثقیل‌های متحرک، بنادر کانتینر و سیستم‌های حمل‌ونقل عمومی طراحی شده است.

مزایای سرمایه‌گذاری در فناوری TPMS برای وسایل نقلیه صنعتی و OTR به خوبی مستند شده است که مزایای هنگفتی در زمینه هزینه، ایمنی و پایداری برای کسب‌وکارها دارد. پیشرفت‌های فنی به همه زمینه‌های سیستم TMS® اضافه شده است، از جمله هاب، نمایش، اپلیکیشن و سنسورها.

این سیستم بر روی هر وسیله نقلیه با هر اندازه‌ای کار خواهد کرد، حتی بر روی وسایل نقلیه دارای 24 چرخ. برای تضمین دریافت پایدارترین سیگنال ممکن، هاب جدید TMS® دارای چهار آنتن جداگانه است که به چهار کانال دریافت کننده مستقل متصل هستند. این اطمینان حاصل می‌شود که داده‌های فشار تایر همیشه در محیط‌های بسیار دشوار نیز دریافت شود.

سیم‌کشی ساده‌تر در TPMS نصب را سهل می‌کند و زمان و منابعی را برای اپراتوران فلیت صرفه‌جویی می‌کند. نمایش بهبود یافته دارای یک صفحه نمایش بزرگتر است در حالی که ابعاد کوچکتری دارد، بنابراین کمترین فضای کابین را اشغال می‌کند و به راننده امکان مشاهده سریع و راحت فشار تایر را بر روی صفحه لمسی جدیدی فراهم می‌کند. راننده به سرعت از هر تایری که خارج از پارامترهای تعریف شده توسط شما است، هشدار داده می‌شود. تمام داده‌های تایر در هاب مرکزی ذخیره شده و از طریق واسط برنامه نویسی اپلیکیشن (API) برای اتصال به پلتفرم‌های نرم‌افزاری شخص ثالث در دسترس قرار می‌گیرد.

همراه با TPMS، برنامه‌ی پیشرفته Progressive Web App (PWA) معرفی شده است که به کاربران امکان دسترسی به تمام تنظیمات سیستم و داده‌های تایر را از طریق تلفن هوشمند، تبلت یا کامپیوتر ویندوز خود فراهم می‌کند. از این اپلیکیشن برای پیکربندی سیستم TPMS و ذخیره و تجزیه و تحلیل داده‌های فشار و دمای تایر از یک وسیله نقلیه تا یک فلیت کل استفاده می‌شود. این اپلیکیشن شامل تکنیک‌های تلخی و تصویرسازی پیشرفته است تا به کاربران امکان دهد به سرعت نقاط ضعف فشار یا دما در تایرها را مشخص کنند. گزارش‌های سفارشی به آسانی قابل ایجاد هستند تا نقاط ضعف تایر خلاصه شوند. این اپلیکیشن حتی بدون اتصال به اینترنت عمل می‌کند، اطمینان از نظارت پیوسته حتی در مکان‌های دورافتاده. امنیت توسط مرورگرهای محافظت‌شده انجام می‌شود.

ما حس کردیم مطلب زیر هم براتون جذابه
جیپ رانگلر ۲ با لاستیک ۳۵ اینچی: تجربه جدید آفرود با پکیج ایکستریم

با ویژگی‌های بی‌نظیر خود، سیستم جدید TMS® استانداردهای جدید صنعت را برای سیستم‌های نظارت بر فشار تایر بر روی وسایل نقلیه OTR تعیین می‌کند. این محصول یک شهادت به عهده‌داری ما برای به‌روزآوری مداوم و ارائه راهکارهای متقدم به مشتریان گرامی ماست.

Home