۱۰:۲۲ ق٫ظ
مرکز تست لاستیک یوکوهاما

یوکوهاما، امکان آزمایش لاستیک زمستانی بر یخ را در هوکایدو افتتاح کرد

از 5 ژانویه، یوکوهاما یک تسهیلات آزمایشی داخلی جدید برای یخزدایی در مرکز آزمایش لاستیک هوکایدو (TTCH) خود در ژاپن به بهره‌برداری درآورده است. این مکان که درون یک ساختمان به مساحت 56×56 متر و یک سطح یخ به مساحت 1960 متر مربع قرار دارد، به‌طور خاص برای آزمایش عملکرد چرخش لاستیک زمستانی بر روی یخ طراحی شده است. این از بزرگ‌ترین تسهیلات داخلی کشور برای انجام این نوع آزمایش‌ها است که امکان شعاع چرخش بین 10 متر و 22 متر را فراهم می‌کند.

سازنده لاستیک این مکان را به‌منظور بهبود عملکرد چرخش محصولات برند یوکوهاما بر روی یخ احداث کرده است – یک پارامتر عملکرد که به عنوان دومین مهمترین عامل بعد از عملکرد ترمز در جاده‌های پوشیده از یخ تعیین شده است.

تسهیلات داخلی یوکوهاما از حالت محافظت شده سطح یخ بهره‌مند است، زیرا سطح آزمایشی تحت تأثیر عوامل جوی قرار نمی‌گیرد، که یک چالشی است که تسهیلات آزمایش خارجی با آن روبرو می‌شوند. به‌دلیل این موضوع، دقت داده‌های جمع‌آوری شده در آزمایش به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافته و این امکان را به‌وجود آورده است که فناوری‌های لاستیک پیشرفته‌تری توسعه داده شود.

TTCH توسط یوکوهاما رابر در دسامبر 2015 افتتاح شد و به تدریج روش‌ها و روش‌های آزمایش و ارزیابی پیشرفته‌تر و پیچیده‌تری را برای حمایت از گسترش کسب‌وکار لاستیک جهانی خود معرفی کرده است.

در ژانویه 2018، این مرکز اولین تسهیلات داخلی خود با یک دایره یخی برای آزمایش لاستیک‌های زمستانی افتتاح کرد. سپس در نوامبر 2020، این تسهیلات با اضافه‌کردن بزرگ‌ترین واحد سرمایش داخلی ژاپن، امکان تنظیم دمای سطح یخ را بین -10 درجه سانتی‌گراد تا 0 درجه سانتی‌گراد فراهم کرد.

تسهیلات تازه‌ترین ساختمان آزمایشی داخلی دایره یخی را کنار تسهیلات داخلی یخی تولیدکننده قرار داده شده است و هر دو تسهیلات به‌عنوان وسیله‌های یوکوهاما برای انجام آزمایش‌های کارآمد لاستیک‌های زمستانی استفاده می‌شوند، که اطمینان از سطح ایمنی بالای کاربران محصولات این شرکت را ایجاد می‌کند.

ما حس کردیم مطلب زیر هم براتون جذابه
کنتیننتال با فناوری‌های نوآورانه و پایدار، صنعت لاستیک را تحول می‌دهد.

مرکز تست لاستیک یوکوهاما