لاستیک میشلن پایلوت 4s

میشلن پایلوت اسپورت 4S ، جدیدترین لاستیک برای خودرو های سوپر اسپرت

میشلن به عنوان برترین تولیدکننده تایر در سال های اخیر ، همواره پیشگام در تکنولوژی و نوآوری در طراحی تایر بوده است. شرکت تولیدی لاستیک میشلن به تازگی از جدیدترین محصول خود با نام S4 یا PS4 رونمایی کرد این طرح جایگزینی برای تایرهای مشهور پایلوت سوپر اسپورت PSS است.

طرح PSS به تازگی از طرف میشلن به بازار معرفی شده بود و گمان نمیرفت با عملکردی که در تست های انجام شده داشت به این زودی جایگزینی برای خود ببیند. لاستیک میشلن PSS با طراحی آج منحصر به فرد و بالانس مناسب را می توان یکی از بهترین و کارآمد ترین تایرهای تابستانی موجود در بازار دانست.

شاید بتوان تنها دلیل جاگزینی را احساس خطر میشلن برای رسیدن سایر رقبا به کیفیت و تکنولوژی PSS دانست.لاستیک میشلن PSS با کمک شیار های بهینه ، عملکرد بالایی در جاده های مرطوب و بارانی دارد.

توانایی ترمز گیری درجاده های خشک و بارانی و مقاوم در برابر سایش از جمله مزایای فناوری پیشرفته میشلن است که در PSS بکار گرفته شده است.

در تست های انجام گرفته از PSS طول عمر موثر این لاستیک را 48 هزار کیلومتر برآورد کردند که نشان از مقاومت عالی این تایر در برار سایش های جاده ای دارد ، ضمن این که میشلن PSS داری دیواره نرم شبیه به همتای خود پایلوت اسپرت کاپ 2 است.

به نظر میرسد با ورود میشلن PS4S به بازار در اندک زمانی با استقبال بسیاری از مصرف کنندگان قرار بگیرد.در زمان معرفی این تایر در نمایشگاه پاریس 2016 تجهیزشدن فراری لوسو T با این محصول جدید میشلن بسیار خودنمایی می کرد. انتظار می رود خودروسازان بزرگی همچون بی ام و ، فورد و مرسدس بنز در آینده ای نزدیک محصولات خود را با PS4S تجهیز کنند.

البته در ابتدا، پیش بینی میشد که تایر جدید تنها برای اروپا معرفی شده باشد؛ چرا که قبلاً نیز تایرهایی که میشلن در نمایشگاه اتومبیل پاریس معرفی کرده، از جمله «کراس‌کلایمیت پلاس» در کلاس تایرهای «قابل‌استفاده در تمام انواع آب‌وهوا» ی اروپایی قرار می‌گرفت. تایرهای قابل‌استفاده در تمام انواع آب‌وهوا یا “All-weather”، برخلاف تایرهای «تمام‌فصل»، دارای مقدار متنابهی از چسبندگی بر روی یخ و برف هستند که بیشتر در تایرهای مخصوص زمستان در ایالات متحده و کانادا دیده می‌شود. با این حال، ویژگی مشترک تایرهای تمام‌فصل و “All-weather” این است که در تمام زمان‌های سال می‌توان از آنها استفاده کرد.

ما حس کردیم مطلب زیر هم براتون جذابه
بررسی خودرو بی ام و M760Li

تا ماه مارس سال آینده میلادی، خبری از PS4S در بازار امریکا نخواهد بود؛ تایری که در ابتدا در ۲۴ سایز مختلف برای چرخ‌های ۱۹ و ۲۰ اینچی عرضه می‌شود. این تایر قرار است که به صورت کامل، جای تایرهای آشنای سوپر اسپورت را بگیرد. میشلن احتمالاً باز هم به دنبال توسعه یک جایگزین در آینده خواهد بود.